Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

من در تو پنهانم، تو در من

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video  hosting by TinyPic
باور نكن تنهايي ات را
من در تو پنهانم،تو در من

از من به من نزديكتر تو
از تو به تو نزديكتر من

باور نکن تنهایی ات را
تا یک دل و یک درد داریم

تا در عبور از کوچة عشق
بر دوش هم سر می گذاریم

دل تاب تنهایی ندارد
باور نکن تنهایی ات را
هر جای این دنیا که باشی
من با توام تنهای تنها

من با توام هر جا که هستی
حتی اگر با هم نباشیم
حتی اگر یک لحظه،یک روز
با هم در این عالم نباشیم

این خانه را بگذار و بگذر
با من بیا تا کعبة دل
با ور نکن تنهایی ات را
من با توام منزل به منزله،یک روز
با هم در این عالم نباشیم

این خانه را بگذار و بگذر
با من بیا تا کعبة دل
با ور نکن تنهایی ات را
من با توام منزل به منزل
Image and video  hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic


Image and video  hosting by TinyPic
Image and video  hosting by TinyPic

۱ نظر:

خدای احساس گفت...

سلام با احساس

بازم ممنون که بهم سر زدی

نمیدونی چقد خوشحال شدم وقتی که دیدم اومدی و جواب کامنتمو دادی

عزیزکم عیب نداره کم بیای

فقط بیا

فقط باش

خیلی دوس دارم حتی اگه شده از همین راه دور کنار هم باشیم

این آیدی منه

خوشحال میشم اد کنی
بیصبرتنه منتظرتم

منتظر احساست

eshgh_sedaye_faselehhast@yahoo.com

منتظرم نذار

میدونی که امنتظار چقده سخته

.
.
.
.

عاشق باشی و با احساس

در پناه او

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

می دونی تنها عشقی که پایداره, عشق به خداست ?!!!



Click Here 2 Get Free Comment Pics


Close
رفتن به بالای صفحه